ماهی مفید برای کاهش خطر ابتلا به دیابت است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بنا بر این گزارش خوردن ماهی بیشتر برای کاهش خطرات ناشی از دیابت موثر است. ماهی قزل آلا، شاه ماهی، و ساردین در میان منابع خوبی از اسیدهای چرب امگا-3 است که ممکن است کمک به کاهش خطر ابتلا به دیابت هستند.

دیابت در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای گسترده در سراسر جهان است. در این مطالعات قبلی فرض میکنم که اضافه وزن است یک عامل خطر مهم، رژیم غذایی و سایر عوامل شیوه زندگی ممکن است بالقوه به عنوان روش interventive به کاهش خطر ابتلا به یک شخص از دیابت نوع 2.تیم تحقیقاتی دریافتند که مردان در بالاترین اسید چرب سرم امگا 3 در سه ماهه غلظت در معرض خطر 33 درصد کمتر از در حال توسعه دیابت نوع 2 بودند، نسبت به مردان در کمترین چهارم. نویسندگان مطالعه گزارش می دهند که: "با زنجیره بلند امگا 3 [اسید چرب] سرم غلظت، نشانگر هدف برای مصرف ماهی، با خطر بلند مدت کمتر از دیابت نوع 2 همراه بود."

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به دیابت شما باید بیشتر ماهی بخورند، اما اگر شما رنج می برند بیماری کلیه در همان زمان، شما بهتر است برخی از ماهی های آب شیرین است که در نمک است که خوبی برای کنترل بیماری کلیوی خود را پایین تر را انتخاب کنید.

مهم نیست که چقدر، به عنوان یک دیابتی شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب که می تواند کمک به بهتر و longger زندگی شما ایجاد کند. اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دیابت یا بیماری کلیوی، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/diabetic-nephropathy-treatment/1491.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت، ماهی مفید برای کاهش خطر ابتلا به دیابت است ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: